ISBN: 9789058778949
Kijk op Boeken hoe je succesvol nieuwe producten lanceert

Auteur: Jurriaan Tas

In dit boek komen alle onderdelen van het innovatieproces aan de orde. Het bevat een rijkdom aan succesverhalen, flops, tips, trucs en valkuilen. Waarom verkoopt een auto voor 2000 euro niet maar dezelfde auto voor 6000 euro wel? Komt dat alleen maar door de striping? En had je dat kunnen voorspellen?
Zoiets verzin je niet is een praktische gids voor de professional en een onthullende kijk in de keuken voor de geïnteresseerde consument.

Met inspiratiekaartjes op de flappen

Jurriaan Tas (1959) is al ruim 25 jaar actief als marketing en communicatiespecialist. Hij is werkzaam geweest voor grote bedrijven als Bacardi-Martini, Wessanen en DSM en richtte in 1996 zijn eigen consultancybedrijf Oil & Pepper op.

Hij concentreert zich vooral op nieuwe activiteiten voor opdrachtgevers, zoals het ontwikkelen van nieuwe producten, het aanboren van nieuwe doelgroepen of het openen van nieuwe marktgebieden. Jurriaan Tas heeft gewerkt in 20 landen op 3 continenten.
*

Selecteer hieronder het gewenste exemplaar:

Vandaag voor 12.00u besteld, vandaag verzonden.
Over de staat van onze artikelen
  1. Boeken zijn altijd tweedehands en afkomstig van particulieren, kringloopwinkels en overtollige voorraad van boekhandels. Klik hier voor meer informatie over wat er allemaal aan een boek kan mankeren.
Hoe werkt kopen bij Drie voor een Tientje?
  1. U betaalt 8 euro voor één boek, exclusief verzendbijdrage.
  2. U betaalt 9 euro voor twee boeken, exclusief verzendbijdrage.
  3. U betaalt 10 euro voor drie boeken, exclusief verzendbijdrage.
  4. Elk extra boek koopt u voor 3,33 euro.
Verzendbijdrage
  1. NL: € 6,25 met DHL.
  2. Verzending naar Belgie is niet mogelijk
  • subtitles product.description
    hoe je succesvol nieuwe producten lanceert

    Auteur: Jurriaan Tas

    In dit boek komen alle onderdelen van het innovatieproces aan de orde. Het bevat een rijkdom aan succesverhalen, flops, tips, trucs en valkuilen. Waarom verkoopt een auto voor 2000 euro niet maar dezelfde auto voor 6000 euro wel? Komt dat alleen maar door de striping? En had je dat kunnen voorspellen?
    Zoiets verzin je niet is een praktische gids voor de professional en een onthullende kijk in de keuken voor de geïnteresseerde consument.

    Met inspiratiekaartjes op de flappen

    Jurriaan Tas (1959) is al ruim 25 jaar actief als marketing en communicatiespecialist. Hij is werkzaam geweest voor grote bedrijven als Bacardi-Martini, Wessanen en DSM en richtte in 1996 zijn eigen consultancybedrijf Oil & Pepper op.

    Hij concentreert zich vooral op nieuwe activiteiten voor opdrachtgevers, zoals het ontwikkelen van nieuwe producten, het aanboren van nieuwe doelgroepen of het openen van nieuwe marktgebieden. Jurriaan Tas heeft gewerkt in 20 landen op 3 continenten.
  • library_books Kenmerken
    Verschijningsdatum november 2010
    Uitgever Forte uitgevers B.V.
    Taal Nederlands
    Subtitel hoe je succesvol nieuwe producten lanceert
    Publicatiedatum 20101101
    Originele taal nl
    Taal dut
    Kaarten inbegrepen Nee
    ISBN13 9789058778949
    Illustraties Met illustraties
    Rubriekspad <Boeken><Economie & Bedrijf>
    Extra groot lettertype Nee
    Druk 1e druk
    Gewicht (gr) 358
    Product hoogte 18
    Product breedte 147
    Product lengte 206
    Category Economie & Bedrijf
    Category Boeken
    Bindwijze Paperback
    Auteur Jurriaan Tas
    Afmetingen 21 x 15 x 2 cm
    Aantal pagina's 160 pagina's
    NUR 800
  • label Onderwerpen