ISBN: 9789022997437
Kijk op Boeken Auteur: Petra de Boevere

durf te delen en ervaar de kracht van social media voor jezelf en je bedrijf


Bijna elk bedrijf zit tegenwoordig op internet. Soms alleen met een website, soms ook door social media in te zetten. Maar online opereren vereist een andere strategie dan de marketing zoals die tot nu toe werd toegepast. Bij social media gaat het om relaties in plaats van transacties, om te durven delen zonder daar direct iets voor terug te verlangen. Maar als die transacties uiteindelijk toch plaatsvinden, blijken deze veel waardevoller te zijn dan voorheen. Er is namelijk een band met het bedrijf, het product en de mens erachter ontstaan.

Door gebruik te maken van haar digitale netwerk zet Petra de Boevere regelmatig nieuwe producten in de markt. Zo ontwikkelde ze onlangs de nu al beruchte Zeeuwierjenever. De positionering, naam en vormgeving ontstonden door hierover te overleggen met haar mede-Twitteraars, die het product vervolgens massaal gingen bestellen. Regelmatig rijden mensen honderden kilometers heen en terug om de slijterij nu eens in het echt te bezoeken.

In Meisje van de Slijterij deelt Petra de Boevere wat ze de afgelopen tien jaar op internet heeft gedaan. Wat ze ervan leerde, hoe het haar inspireerde en wat online netwerken haar en haar bedrijf heeft gebracht. Maar ook welke fouten ze maakte en welke hobbels ze moest nemen om te komen waar ze nu is.

Ze legt uit hoe de op het eerste oog wirwar aan social media werkt en hoe je die voor jezelf en je bedrijf in kunt zetten.
*

Selecteer hieronder het gewenste exemplaar:

Vandaag voor 16.30u besteld, vandaag verzonden.
Over de staat van onze artikelen
  1. Boeken zijn altijd tweedehands en afkomstig van particulieren, kringloopwinkels en overtollige voorraad van boekhandels. Klik hier voor meer informatie over wat er allemaal aan een boek kan mankeren.
Hoe werkt kopen bij Drie voor een Tientje?
  1. U betaalt 8 euro voor één boek, exclusief verzendbijdrage.
  2. U betaalt 9 euro voor twee boeken, exclusief verzendbijdrage.
  3. U betaalt 10 euro voor drie boeken, exclusief verzendbijdrage.
  4. Elk extra boek koopt u voor 3,30 euro.
Verzendbijdrage
  1. NL: € 5,40 met DHL.
  2. BE: € 8,- met PostNL
  • subtitles product.description
    Auteur: Petra de Boevere

    durf te delen en ervaar de kracht van social media voor jezelf en je bedrijf





    Bijna elk bedrijf zit tegenwoordig op internet. Soms alleen met een website, soms ook door social media in te zetten. Maar online opereren vereist een andere strategie dan de marketing zoals die tot nu toe werd toegepast. Bij social media gaat het om relaties in plaats van transacties, om te durven delen zonder daar direct iets voor terug te verlangen. Maar als die transacties uiteindelijk toch plaatsvinden, blijken deze veel waardevoller te zijn dan voorheen. Er is namelijk een band met het bedrijf, het product en de mens erachter ontstaan.



    Door gebruik te maken van haar digitale netwerk zet Petra de Boevere regelmatig nieuwe producten in de markt. Zo ontwikkelde ze onlangs de nu al beruchte Zeeuwierjenever. De positionering, naam en vormgeving ontstonden door hierover te overleggen met haar mede-Twitteraars, die het product vervolgens massaal gingen bestellen. Regelmatig rijden mensen honderden kilometers heen en terug om de slijterij nu eens in het echt te bezoeken.



    In Meisje van de Slijterij deelt Petra de Boevere wat ze de afgelopen tien jaar op internet heeft gedaan. Wat ze ervan leerde, hoe het haar inspireerde en wat online netwerken haar en haar bedrijf heeft gebracht. Maar ook welke fouten ze maakte en welke hobbels ze moest nemen om te komen waar ze nu is.



    Ze legt uit hoe de op het eerste oog wirwar aan social media werkt en hoe je die voor jezelf en je bedrijf in kunt zetten.
  • library_books Kenmerken
    NUR 802
    Aantal pagina's 184 pagina's
    Afmetingen 22,3 x 15,1 x 2,8 cm
    Afmetingen 230x220x150 mm
    Afmetingen 28x223x151 mm
    Auteur Petra de Boevere | Petra de Boevere
    Auteur Petra de Boevere
    Bindwijze Hardcover
    Category Boeken
    Category Bedrijfsleven & Management
    Category Sales & Marketing
    Category Marketing & Verkoop
    Category Managementboeken
    Co-auteur Petra de Boevere
    Product lengte 223
    Product breedte 151
    Product hoogte 28
    Gewicht (gr) 380
    Druk 1
    Extra groot lettertype Nee
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken>
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken><Sales & Marketing>
    Rubriekspad <Managementboeken><Marketing & Verkoop>
    Gewicht 380,00 gram
    Illustraties Nee
    Uitgever Lev.
    Uitgever A.W. Bruna LeV.
    ISBN10 902299743X
    EAN13/ISBN13 9789022997437
    Kaarten inbegrepen Nee
    Taal dut
    Product breedte 151 mm
    Product hoogte 28 mm
    Product lengte 223 mm
    Publicatiedatum 20100901
    Subtitel durf te delen en ervaar de kracht van social media voor jezelf en je bedrijf
    Taal Nederlands
    Thema Subject Code KJ
    Verschijningsdatum december 2010
    Vertaald uit het Nederlands
  • label Onderwerpen