ISBN: 9789460036378
Kijk op Boeken Auteur: Ronald van der Vorst

de logica van opvallen

De wereld wordt steeds drukker. Dat is een probleem voor alles en iedereen die gekozen wil worden: bedrijven die strijden om marktaandeel, merken en nieuwe producten die aan de lopende band worden ge ntroduceerd. Maar ook politici die vechten om aandacht in de overvolle mediaruimte. En wat te denken van alle content die elke dag door de digitale kanalen wordt gedrukt en zijn weg probeert te vinden naar een gewillig publiek? Of van die miljoenen singles die zichzelf in de kijker proberen te spelen op datingplatforms? In de zee van concurrerend aanbod is verdrinken gemakkelijker dan komen bovendrijven.

Terwijl de schappen en magazijnen uitpuilen, de inboxen en servers volstromen en de kiezer steeds meer te kiezen heeft, rijst de vraag: wat moet je doen om eruit te springen? Hoe val je duurzaam op in een wereld die steeds drukker wordt?ier over dit onderwerp geschrnsen dan voor jou kiezen?

Het antwoord blijkt even simpel als doeltreffend. In dit boek laat topstrateeg en ondernemer Roland van der Vorst zien hoe mensen, merken, systemen en idee n boven komen drijven door hun concurrenten weg te camoufleren . Luchtig geschreven en met veel voorbeelden, maar minstens zoveel diepgang beschrijft hij de unieke principes van het duurzame opvallen. Het camouflage-effect is een must-have als je wilt begrijpen hoe je boven het maaiveld uit kunt komen.
*

Selecteer hieronder het gewenste exemplaar:

Vandaag voor 16.30u besteld, vandaag verzonden.
Over de staat van onze artikelen
  1. Boeken zijn altijd tweedehands en afkomstig van particulieren, kringloopwinkels en overtollige voorraad van boekhandels. Klik hier voor meer informatie over wat er allemaal aan een boek kan mankeren.
Hoe werkt kopen bij Drie voor een Tientje?
  1. U betaalt 8 euro voor één boek, exclusief verzendbijdrage.
  2. U betaalt 9 euro voor twee boeken, exclusief verzendbijdrage.
  3. U betaalt 10 euro voor drie boeken, exclusief verzendbijdrage.
  4. Elk extra boek koopt u voor 3,30 euro.
Verzendbijdrage
  1. NL: € 5,40 met DHL.
  2. BE: € 8,- met PostNL
  • subtitles product.description
    Auteur: Ronald van der Vorst

    de logica van opvallen



    De wereld wordt steeds drukker. Dat is een probleem voor alles en iedereen die gekozen wil worden: bedrijven die strijden om marktaandeel, merken en nieuwe producten die aan de lopende band worden ge ntroduceerd. Maar ook politici die vechten om aandacht in de overvolle mediaruimte. En wat te denken van alle content die elke dag door de digitale kanalen wordt gedrukt en zijn weg probeert te vinden naar een gewillig publiek? Of van die miljoenen singles die zichzelf in de kijker proberen te spelen op datingplatforms? In de zee van concurrerend aanbod is verdrinken gemakkelijker dan komen bovendrijven.



    Terwijl de schappen en magazijnen uitpuilen, de inboxen en servers volstromen en de kiezer steeds meer te kiezen heeft, rijst de vraag: wat moet je doen om eruit te springen? Hoe val je duurzaam op in een wereld die steeds drukker wordt?ier over dit onderwerp geschrnsen dan voor jou kiezen?



    Het antwoord blijkt even simpel als doeltreffend. In dit boek laat topstrateeg en ondernemer Roland van der Vorst zien hoe mensen, merken, systemen en idee n boven komen drijven door hun concurrenten weg te camoufleren . Luchtig geschreven en met veel voorbeelden, maar minstens zoveel diepgang beschrijft hij de unieke principes van het duurzame opvallen. Het camouflage-effect is een must-have als je wilt begrijpen hoe je boven het maaiveld uit kunt komen.
  • library_books Kenmerken
    NUR 740
    Aantal pagina's 196 pagina's
    Afmetingen 21,3 x 14,6 x 1,8 cm
    Auteur Roland van der Vorst
    Auteur Ronald van der Vorst
    Bindwijze Hardcover
    Category Managementboeken
    Category Boeken
    Category Mens & Maatschappij
    Category Bedrijfsleven & Management
    Product lengte 213
    Product breedte 146
    Product hoogte 18
    Gewicht (gr) 312
    Druk 1
    Extra groot lettertype Nee
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken>
    Rubriekspad <Boeken><Mens & Maatschappij>
    Illustraties Met illustraties
    Kaarten inbegrepen Nee
    Taal dut
    Publicatiedatum 20130401
    Subtitel de logica van opvallen
    Taal Nederlands
    Thema Subject Code KJ
    Uitgever Balans
    Verschijningsdatum april 2013
  • label Onderwerpen