ISBN: 9789043014953
Kijk op Boeken Auteur: J. Boschma

Tv-commercials werken niet meer, er worden websites gelanceerd waar geen jongere naar toe gaat, gedrags beïnvloedende campagnes worden door jongeren massaal afgekraakt, films floppen tijdens de première... Iedereen is het erover eens: jongeren zijn een verschrikkelijk moeilijke doel-groep om te bereiken. Of lijkt dat maar zo? Dit boek gaat over een nieuwe generatie: generatie Einstein. Ze lezen nieuws als journalisten. Ze kijken films als regisseurs. Ze kijken naar reclame als reclamemakers. Deze eerste positieve, slimme generatie vergt een geheel nieuwe benadering. Want als je je communicatie verkeerd inricht, dan raak je ze kwijt. Voorgoed. Dan blijven ze onverschillig of keren ze zich zelfs van je af. Jongeren van de ne eeuw stellen andere eisen aan communicatie, aan reclame, aan media. Dit boek geeft een uitgebreide beschrijving van deze nieuwe generatie en haar unieke kenmerken en biedt handvatten om met ze te communiceren op een manier die wél werkt. Jongeren worden uiteraard ouder. Daarom is aan deze editie een extra hoofdstuk toegevoegd over hoe jongeren in de toekomst willen wonen, werken en leven. Jeroen Boschma (1966) is medeoprichter en creatief directeur van communicatiebureau Keesie. Inez Groen (1968) is als adviseur bij het bureau werkzaam. Keesie is opgericht in 1998 en is gespecialiseerd in advies, communicatie en reclame gericht op kinderen, jongeren en hun omgeving.
*

Selecteer hieronder het gewenste exemplaar:

Vandaag voor 16.30u besteld, vandaag verzonden.
Over de staat van onze artikelen
  1. Boeken zijn altijd tweedehands en afkomstig van particulieren, kringloopwinkels en overtollige voorraad van boekhandels. Klik hier voor meer informatie over wat er allemaal aan een boek kan mankeren.
Hoe werkt kopen bij Drie voor een Tientje?
  1. U betaalt 8 euro voor één boek, exclusief verzendbijdrage.
  2. U betaalt 9 euro voor twee boeken, exclusief verzendbijdrage.
  3. U betaalt 10 euro voor drie boeken, exclusief verzendbijdrage.
  4. Elk extra boek koopt u voor 3,30 euro.
Verzendbijdrage
  1. NL: € 5,40 met DHL.
  2. BE: € 8,- met PostNL
  • subtitles product.description
    Auteur: J. Boschma

    Tv-commercials werken niet meer, er worden websites gelanceerd waar geen jongere naar toe gaat, gedrags beïnvloedende campagnes worden door jongeren massaal afgekraakt, films floppen tijdens de première... Iedereen is het erover eens: jongeren zijn een verschrikkelijk moeilijke doel-groep om te bereiken. Of lijkt dat maar zo? Dit boek gaat over een nieuwe generatie: generatie Einstein. Ze lezen nieuws als journalisten. Ze kijken films als regisseurs. Ze kijken naar reclame als reclamemakers. Deze eerste positieve, slimme generatie vergt een geheel nieuwe benadering. Want als je je communicatie verkeerd inricht, dan raak je ze kwijt. Voorgoed. Dan blijven ze onverschillig of keren ze zich zelfs van je af. Jongeren van de ne eeuw stellen andere eisen aan communicatie, aan reclame, aan media. Dit boek geeft een uitgebreide beschrijving van deze nieuwe generatie en haar unieke kenmerken en biedt handvatten om met ze te communiceren op een manier die wél werkt. Jongeren worden uiteraard ouder. Daarom is aan deze editie een extra hoofdstuk toegevoegd over hoe jongeren in de toekomst willen wonen, werken en leven. Jeroen Boschma (1966) is medeoprichter en creatief directeur van communicatiebureau Keesie. Inez Groen (1968) is als adviseur bij het bureau werkzaam. Keesie is opgericht in 1998 en is gespecialiseerd in advies, communicatie en reclame gericht op kinderen, jongeren en hun omgeving.
  • library_books Kenmerken
    NUR 802
    Aantal pagina's 190 pagina's
    Afmetingen 14x240x169 mm
    Afmetingen 1 x 1 x 1 cm
    Auteur Jeroen Boschma | Inez Groen
    Auteur Groen
    Auteur Boschma
    Auteur I. Groen
    Auteur J. Boschma
    Auteur groen
    Bindwijze Paperback
    Category Boeken
    Category Marketing & Communicatie
    Category Economie & Bedrijf
    Category Studie & Management
    Category Bedrijfsleven & Management
    Category Sales & Marketing
    Category Sales
    Category Algemeen
    Category Marketing & Verkoop
    Category Managementboeken
    Co-auteur Inez Groen
    Druk 2
    Extra groot lettertype Nee
    Rubriekspad <Studie & Management><Marketing & Communicatie><Algemeen>
    Rubriekspad <Studie & Management><Economie & Bedrijf><Sales>
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken>
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken><Sales & Marketing>
    Rubriekspad <Managementboeken><Marketing & Verkoop>
    Rubriekspad <Marketing & Communicatie><Algemeen>
    Rubriekspad <Economie & Bedrijf><Sales>
    Gewicht 387,00 gram
    Illustraties Nee
    Illustrator J. van Schie
    ISBN10 9043014958
    ISBN13 9789043014953
    EAN13/ISBN13 9789043014953
    Kaarten inbegrepen Nee
    Taal dut
    Product breedte 10 mm
    Product hoogte 10 mm
    Product lengte 10 mm
    Publicatiedatum 20071113
    Subtitel Slimmer, Sneller, Socialer. Communiceren Met Jongeren Van De 21E Eeuw
    Taal Nederlands
    Thema Subject Code KJ , KJS
    Uitgever Pearson Education
    Verschijningsdatum november 2007
    Vertaald uit het Nederlands
  • label Onderwerpen