ISBN: 9789047005988
Kijk op Boeken Auteur: Dave Kerpen

Auteur: Dave Kerpen
breng je klanten in vervoering, maak je merk onweerstaandbaar en word ronduit fenomenaal op Facebook (en andere social media)


Elke organisatie en ondernemer wil 'iets' met sociale media, maar in de praktijk blijkt dat vaak nog niet zo gemakkelijk. Hoe zorg je ervoor dat je de duizelingwekkende mogelijkheden van Facebook of Twitter optimaal benut - en wat moet je vooral niet doen?
Voor Dave Kerpen is het eenvoudig: luister naar je klanten, probeer niet je product of dienst te pushen maar wees vriendelijk en behulpzaam. Met dit boek helpt hij je te kiezen voor de juiste netwerken, slim te reageren op kritiek, transparant te zijn op de juiste momenten en nog veel meer. Onmisbaar voor iedereen die het zakelijke gebruik van Facebook of andere sociale media onder de knie wil krijgen.
Dave Kerpen is medeoprichter en ceo van Likeable Media, dat kantoren heeft in Boston, New York en Chicago en zich specialiseert in sociale-mediamarketing.
*

Selecteer hieronder het gewenste exemplaar:

Vandaag besteld, morgen verzonden.
Over de staat van onze artikelen
  1. Boeken zijn altijd tweedehands en afkomstig van particulieren, kringloopwinkels en overtollige voorraad van boekhandels. Klik hier voor meer informatie over wat er allemaal aan een boek kan mankeren.
Hoe werkt kopen bij Drie voor een Tientje?
  1. U betaalt 8 euro voor één boek, exclusief verzendbijdrage.
  2. U betaalt 9 euro voor twee boeken, exclusief verzendbijdrage.
  3. U betaalt 10 euro voor drie boeken, exclusief verzendbijdrage.
  4. Elk extra boek koopt u voor 3,33 euro.
Verzendbijdrage
  1. NL: € 6,25 met DHL.
  2. Verzending naar Belgie is niet mogelijk
  • subtitles product.description
    Auteur: Dave Kerpen

    Auteur: Dave Kerpen
    breng je klanten in vervoering, maak je merk onweerstaandbaar en word ronduit fenomenaal op Facebook (en andere social media)





    Elke organisatie en ondernemer wil 'iets' met sociale media, maar in de praktijk blijkt dat vaak nog niet zo gemakkelijk. Hoe zorg je ervoor dat je de duizelingwekkende mogelijkheden van Facebook of Twitter optimaal benut - en wat moet je vooral niet doen?

    Voor Dave Kerpen is het eenvoudig: luister naar je klanten, probeer niet je product of dienst te pushen maar wees vriendelijk en behulpzaam. Met dit boek helpt hij je te kiezen voor de juiste netwerken, slim te reageren op kritiek, transparant te zijn op de juiste momenten en nog veel meer. Onmisbaar voor iedereen die het zakelijke gebruik van Facebook of andere sociale media onder de knie wil krijgen.

    Dave Kerpen is medeoprichter en ceo van Likeable Media, dat kantoren heeft in Boston, New York en Chicago en zich specialiseert in sociale-mediamarketing.
  • library_books Kenmerken
    Taal Nederlands
    Thema Subject Code KJP
    Verschijningsdatum maart 2013
    Vertaald door Tijmen Roozenboom
    Subtitel breng je klanten in vervoering, maak je merk onweerstaandbaar en word ronduit fenomenaal op Facebook (en andere social media)
    Publicatiedatum 20130329
    Vertaler Tijmen Roozenboom
    Taal dut
    Kaarten inbegrepen Nee
    Uitgever Business Contact
    Illustraties Met illustraties
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken><Communicatie & Presentatie>
    Rubriekspad <Boeken><Mens & Maatschappij><Sociologie><Interdisciplinaire studies><Communicatiekunde>
    Extra groot lettertype Nee
    Druk 1
    Category Communicatie & Presentatie
    Category Communicatiekunde
    Category Interdisciplinaire studies
    Category Bedrijfsleven & Management
    Category Sociologie
    Category Mens & Maatschappij
    Category Boeken
    Category Managementboeken
    Bindwijze Paperback
    Auteur Dave Kerpen
    Afmetingen 23 x 15 x 2,1 cm
    Aantal pagina's 249 pagina's
    NUR 810
  • label Onderwerpen