ISBN: 9789089653420
Kijk op Boeken Auteur: Esther Sluijs

emotie = business
In de huidige digitale economie wordt het gedrag van de organisatie en haar leiders steeds bepalender voor het succes van de business. Mensen eisen organisaties die eerlijk, transparant en duurzaam ondernemen. Dat geldt niet alleen voor de klanten, maar ook voor de mensen die er werken. Daarmee is feel good niet een zaak van de HR- of marketingafdeling al- leen, het gaat dwars door het hele bedrijf heen, het is een integrale visie op bedrijfsvoering.
Met De feel good-factor propageert Esther Sluijs dat we feel good moeten zien als een nieuw KPI die aangeeft hoe succesvol een bedrijf is. Bedrijven met een grote emotionele connectie scoren op alle fronten beter: meer winst, innovatiever en een hoge tevredenheidsscore bij klanten en medewerkers.

Als steeds meer bedrijven zinvol bezig willen zijn, waarom is emotie in business dan nog steeds een taboe?

* Voor iedereen die het aandurft contact te leggen met zijn eigen emoties en de emoties van anderen.
* Theorie, interessante cases en tools maken dit boek direct praktisch toepasbaar.
* Neemt emotie als uitgangspunt voor business succes e´n waarde creatie.
*

Selecteer hieronder het gewenste exemplaar:

Vandaag voor 16.30u besteld, vandaag verzonden.
Over de staat van onze artikelen
  1. Boeken zijn altijd tweedehands en afkomstig van particulieren, kringloopwinkels en overtollige voorraad van boekhandels. Klik hier voor meer informatie over wat er allemaal aan een boek kan mankeren.
Hoe werkt kopen bij Drie voor een Tientje?
  1. U betaalt 8 euro voor één boek, exclusief verzendbijdrage.
  2. U betaalt 9 euro voor twee boeken, exclusief verzendbijdrage.
  3. U betaalt 10 euro voor drie boeken, exclusief verzendbijdrage.
  4. Elk extra boek koopt u voor 3,30 euro.
Verzendbijdrage
  1. NL: € 5,40 met DHL.
  2. BE: € 8,- met PostNL
  • subtitles product.description
    Auteur: Esther Sluijs

    emotie = business

    In de huidige digitale economie wordt het gedrag van de organisatie en haar leiders steeds bepalender voor het succes van de business. Mensen eisen organisaties die eerlijk, transparant en duurzaam ondernemen. Dat geldt niet alleen voor de klanten, maar ook voor de mensen die er werken. Daarmee is feel good niet een zaak van de HR- of marketingafdeling al- leen, het gaat dwars door het hele bedrijf heen, het is een integrale visie op bedrijfsvoering.

    Met De feel good-factor propageert Esther Sluijs dat we feel good moeten zien als een nieuw KPI die aangeeft hoe succesvol een bedrijf is. Bedrijven met een grote emotionele connectie scoren op alle fronten beter: meer winst, innovatiever en een hoge tevredenheidsscore bij klanten en medewerkers.



    Als steeds meer bedrijven zinvol bezig willen zijn, waarom is emotie in business dan nog steeds een taboe?



    * Voor iedereen die het aandurft contact te leggen met zijn eigen emoties en de emoties van anderen.

    * Theorie, interessante cases en tools maken dit boek direct praktisch toepasbaar.

    * Neemt emotie als uitgangspunt voor business succes e´n waarde creatie.
  • library_books Kenmerken
    NUR 801
    Aantal pagina's 180 pagina's
    Afmetingen 23,1 x 15 x 2 cm
    Auteur Esther Sluijs
    Bindwijze Paperback
    Category Managementboeken
    Category Boeken
    Category Bedrijfsleven & Management
    Druk 1
    Extra groot lettertype Nee
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management>
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken>
    Illustraties Nee
    Uitgever Van Duuren Management
    Kaarten inbegrepen Nee
    Taal dut
    Redacteur Josien Moerman
    Publicatiedatum 20161109
    Subtitel emotie = business
    Taal Nederlands
    Thema Subject Code KJ
    Uitgever van Duuren Management
    Verschijningsdatum november 2016
  • label Onderwerpen