ISBN: 9789024574599
Kijk op Boeken Auteur: Anita Elberse

wat kunnen we leren van de hitmakers uit de entertainmentindustrie

In de colleges van de Nederlandse Harvard-professor Anita Elberse kan zomaar voetbaltrainer Alex Ferguson langskomen. Of de manager van Lady Gaga. Of Jay Z, rapper, muziekproducent en platenlabeleigenaar. De beroemdheden komen graag persoonlijk vertellen hoe je winnende teams bouwt en strategieën ontwikkelt om succes te hebben. Haar casestudy's over de prestaties van basketballer LeBron James, de Metropolitan Opera, een exclusieve nachtclub in New York en de uitgeverswereld vormen de basis van haar internationale bestseller Blockbusters. Elberse kreeg voor haar onderzoek exclusieve toegang tot enkele van de grootste entertainmentmerken ter wereld, en in Blockbusters legt ze uit hoe in de entertainmentindustrie hits worden gemaakt - en wat wij daarvan kunnen leren: 'Iedereen kan leren van de entertainmentindustrie. Wie keuzes durft te maken, is het succesvolst.' 'De status van Harvard-professor Anita Elberse is binnen haar vakgebied bijna te vergelijken met de status van de artiesten die zij onderzoekt. Beide buitengewoon indrukwekkend!' Humberto Tan 'Een fantastisch boek dat je aan het denken zet.' Clayton Christensen, schrijver van Het innovatiedilemma
*

Selecteer hieronder het gewenste exemplaar:

Vandaag voor 16.30u besteld, vandaag verzonden.
Over de staat van onze artikelen
  1. Boeken zijn altijd tweedehands en afkomstig van particulieren, kringloopwinkels en overtollige voorraad van boekhandels. Klik hier voor meer informatie over wat er allemaal aan een boek kan mankeren.
Hoe werkt kopen bij Drie voor een Tientje?
  1. U betaalt 8 euro voor één boek, exclusief verzendbijdrage.
  2. U betaalt 9 euro voor twee boeken, exclusief verzendbijdrage.
  3. U betaalt 10 euro voor drie boeken, exclusief verzendbijdrage.
  4. Elk extra boek koopt u voor 3,30 euro.
Verzendbijdrage
  1. NL: € 5,40 met DHL.
  2. BE: € 8,- met PostNL
  • subtitles product.description
    Auteur: Anita Elberse

    wat kunnen we leren van de hitmakers uit de entertainmentindustrie



    In de colleges van de Nederlandse Harvard-professor Anita Elberse kan zomaar voetbaltrainer Alex Ferguson langskomen. Of de manager van Lady Gaga. Of Jay Z, rapper, muziekproducent en platenlabeleigenaar. De beroemdheden komen graag persoonlijk vertellen hoe je winnende teams bouwt en strategieën ontwikkelt om succes te hebben. Haar casestudy's over de prestaties van basketballer LeBron James, de Metropolitan Opera, een exclusieve nachtclub in New York en de uitgeverswereld vormen de basis van haar internationale bestseller Blockbusters. Elberse kreeg voor haar onderzoek exclusieve toegang tot enkele van de grootste entertainmentmerken ter wereld, en in Blockbusters legt ze uit hoe in de entertainmentindustrie hits worden gemaakt - en wat wij daarvan kunnen leren: 'Iedereen kan leren van de entertainmentindustrie. Wie keuzes durft te maken, is het succesvolst.' 'De status van Harvard-professor Anita Elberse is binnen haar vakgebied bijna te vergelijken met de status van de artiesten die zij onderzoekt. Beide buitengewoon indrukwekkend!' Humberto Tan 'Een fantastisch boek dat je aan het denken zet.' Clayton Christensen, schrijver van Het innovatiedilemma
  • library_books Kenmerken
    Thema Subject Code KNT
    Uitgever Luitingh-Sijthoff
    Verschijningsdatum juni 2016
    Vertaald door Edwin Krijgsman | Edwin Krijgsman
    Taal Nederlands
    Subtitel wat kunnen we leren van de hitmakers uit de entertainmentindustrie
    Publicatiedatum 20160615
    Vertaler Pieter Janssens
    Vertaler Edwin Krijgsman
    Vertaler Marthe Philipse
    Originele Titel Blockbusters. Why Big Hits - and Big Risks - are the Future of the Entertainment Business
    Taal dut
    Kaarten inbegrepen Nee
    Uitgever Luitingh Sijthoff
    Illustraties Nee
    Gemiddelde leestijd 8 h
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Bedrijfssectoren & Industrieen>
    Rubriekspad <Boeken>
    Extra groot lettertype Nee
    Druk 1
    Category Bedrijfssectoren & Industrieen
    Category Bedrijfsleven & Management
    Category Boeken
    Bindwijze Paperback
    Auteur Anita Elberse
    Afmetingen 21,5 x 14 x 2,8 cm
    Aantal pagina's 319 pagina's
    NUR 320
  • label Onderwerpen